Peugeot 508 SW – A motor kínálat és a menetpróba

Az 508-as legfrissebb változata öt motorral érhető el, a könnyűség miatt jó vezetni az autókat. A tölthető hibrid jövő januárban érkezik.

Tovább

Porsche Cayenne – Megérkezett az új generáció

A sportautóra specializálódott márkák között a Porsche ismerte fel először a szabadidő-autókban lévő lehetőségeket. A stuttgarti márka elég korán rástartolt erre a kategóriára, ami jól látszik az emelkedő eladásaikból. A siker folytatódik, megérkezett a Cayenne új generációja.

Tovább
Suv

BMW nagy robogók – Üzletemberekre hangolva

A bajor vállalat első próbálkozása a nagy robogók között a félre sikerült C1 volt, a másodiknál nem voltak babonásak és ismét a C jelölést használták. Ezúttal a robogók király kategóriáját célozták meg, kapható elektromos változat is belőle, tavaly pedig megérkezett a kisöccse, a C400 X.

Tovább

Az Év Kisteherautója: Volkswagen Amarok V6!

A nemrég lezajlott Év kisteherautója választás meglepő eredménnyel zárult: egy ráncfelvarráson átesett és felfele pozicionált autó nyert, mögötte egy Mercedes-Benz és a teljesen új Toyota Hilux végzett.

Tovább

A Genesis luxus márka kezdeti lépése – Amikor a lányos apukát segíti a technika

A kezdetek már gyanúsak, a lányos apuka oda adja az új Hyundai Genesis limuzinját a lánya barátjának. Vajon miért ez nagylelkűség?

Tovább
Suv

Miért óriási divat a szabadidő-autó?

Összeszedtük a főbb érveket az utóbbi időkben ultra divatossá vált suvok mellett. Az érvek elég józanok, de azért az autógyárak tovább pörgetik műfaj népszerűséget. A kategória térnyerését mutatja, hogy egyre kevesebb egyterűt és hagyományos személyautót adnak el.

Tovább
Suv

Quadok, ATV-k – Terepjárás és munka négy keréken

Ha a korábban említett UTV kategória kevésbé elterjedt itthon, a quadok erős túlzással kezdenek a mindennapok részeivé válni. Ezek a járgányok a jó terepjáró képességükről híresek.

Tovább
Suv

Mercedes G500 4×4² – A sárga irigység

Az egyik legjobb terepjárót, hogyan lehet még jobbá tenni? Hát azzal, hogy megemelik a szabad-magasságát. Erről szól a G500 4×4², amelyet megnézhet a bejegyzésben lévő videóban.

Tovább
Suv