Volvo V60 - butik hotel, kerekeken

A Volvo V60 a szűkszavú embereket is rábírhatja, hogy megállapítsa: Ez nagyon jól néz ki.
Volvo V60

Az igazi rajongóknak mindig is volt Volvo kombijuk. A legújabb modellek mindenesetre tömegigényeket is kielégítenek. Mindenesetre a Volvo V60 a szűkszavú embereket is rábírhatja, hogy megállapítsa: Ez nagyon jól néz ki. Emellett az elődeivel összehasonlítva, ez az új modell nagyon praktikus is. 4,76 méter hosszú a kocsi, és a csomagtartójának az űrtartalma: 510 liter. A ledönthető hátsó üléssel az űrtartalom több mint 1400 liter is lesz Ezenkívül a hátul ülők lábának is bőven van hely.

A V60 egy kiegyensúlyozottan suhanó jármű

Belül a V60 egy skandináv boutique szálloda. Fehér bőr kárpit és világos fából készül betétek, belül elhelyezett érintőképernyő (katalógus 36. oldal), panoráma üvegtető, amely sok fényt enged be a kocsiba (katalógus 16. oldal). A kellemes anyagok és a ragyogó külső mellett a vezetési dinamikáról is kell beszélni. A V60-ban egy 2,0 literes 190 lóerős és 400 Newtonméter forgatónyomatékkal rendelkező dízel motor dolgozik. Nagyszerűen működik a nyolcfokozatú automata sebességváltóval, ami lehetővé teszi a nyugodt utazást. Az automata zökkenőmentesen kapcsol, amikor szükség van rá. Ennek a Volvónak a súlya 1844 kg. Nagy forgalomban 9-10 litert fogyaszt 100 km-en. Országúton, autópályán autópályán pedig 7-8 litert. Ebből a szempontból vannak jobb autók is a hasonló kategóriájú kocsik között. A biztonsági berendezése viszont példás. A gyártó már az alapmodellt is több passzív biztonsági eszközzel, és modern segítőeszközökkel látta el. Aki ennél nagyobb biztonságra törekszik 1750 euróért szert tehet a „Pilot Assist” segítő rendszerre (katalógus 28. oldal). Ez a rendszer
azonban csak 130 km/h-nál nem nagyobb sebesség esetén működik.
A Volvo V60 mindenesetre felveszi a versenyt a konkurenciával, nevezetesen a BMW 3-mal, az Audi A4-gyel és a Mercedes-benz C osztállyal. AV60 D4 a „Momentum” alapváltozatban, beleértve a nyolcfokozatú sebességváltót, legalább 45 300 euró. A megjelenése mindenesetre magával ragadóbbnak tűnik, mint a konkurenciáé.


Értékelés

Utazási feltételek + + + -
Kényelmes, biztonságos utazás sportos ambíciók nélkül
Teljesítmény + + + -
2,0 liter turbódiesel motorhoz való olaj, 190 lóerő (140 kW); Vmax: 220 km/h;
0–100 km/h: 7,9 sec (gyorsulás)
Üzemanyagfelhasználás + + - -
4,6 liter (normál) 7,2 liter (tesztautó)
Ár + - - -
Legalább: 45 300 euró;
Tesztautó: 72 530 euró

Kapcsolódó cikkek

Ford Mondeo Vignale teszt

Ford Mondeo Vignale 2.0 EcoBoost – Csendes kényeztetés

Benzines turbó motorral teszteltük a Mondeo csúcs változatát

Audi Q5 teszt

Audi Q5 2,0 TDI quattro teszt – A hibája a tökéletessége

Megérkezett hazánkba a vadonatúj Audi Q5, és ki is próbáltuk