Audi Q5 2,0 TDI quattro teszt – A hibája a tökéletessége

Az Audi legfrissebb suvjának minden porcikája tökéletesre van csiszolva, sehol egy hiba. Talán ez a legnagyobb hibája.

Tovább

Felkészülés a sivatagi versenyre – 37 méteres ugratás Kamazzal, hóban...

Kíváncsi miként lehet 140-es tempóval 37 métert, azaz kb. 12 emeletnek megfelelő hosszan ugratni egy tíz tonnás Kamazzal? És épen földet érni? Ezen felül bepillantást nyerhet az 1000 lóerős orosz csoda technikájába is.

Tovább

Sok hely és kevés fogyasztás

A Skoda Rapid tipikus kompakt kategóriájú autó. Nagy és praktikus, és technikailag vannak korlátai.

Tovább

Év autója szavazás: Meg vannak a döntősök!

Az Audi A8 és a BMW ötös sorozat, hogyan veheti fel a versenyt a Citroën C3-on alapuló szabadidő-autóval? A Kia hátsó hajtású sport szedánja pedig mennyire esélyes a Volvo legkisebb prémium suvjával szemben? Nehéz kérdések ezek.

Tovább
Suv

Formula-1 - A biztonság fejlődése

A világ legnépszerűbb és legjobban eladott autóverseny szériája az utóbbi évtizedekben sokat fejlődött a biztonság terén. Ezt járjuk körül.

Tovább

Év autója díj: a szavazás menete

Megvannak a jövő évi Év autója szavazás döntősei, a hét jelölt esélyeit már korábban elemeztük, most jöjjenek a szavazás kulissza titkai. Milyen rendszerben zajlik a voksolás? Mikor hirdetnek győztest?

Tovább

Genfi Autószalon – Az átlagembernek szóló autók I.

Nemrég számoltunk be a genfi szalon koncepció autóiról és a sportautókról, most azokból a premierekből lesz szemezve, amelyek az átlagembernek szóló autók.

Tovább

Az OMV bábolnai töltőállomásán átadták Európa leggyorsabb villámtöltőinek egyikét

Tesztüzemben elindult a német autógyárak által alapított Ionity első 350 kW-os magyarországi villámtöltője.

Tovább