B125-ös jogosítvány – Autóról motorra

Ha unja már a dugóban ácsorgást és az elveszett időt a forgalomban. Ingázáskor a reggeli és a délutáni csúcsforgalmat, amiben alig halad, akkor itt az ideje változtatni. A robogó rovat pont ezt a réteget célozza meg.

Tovább

Jon Olsson: a síelő autói

A svéd fiatalember nem véletlenül lett a közösségi oldalak és a videómegosztók sztárja: sokan szeretnének úgy élni és olyan autókkal járni amivel Olsson.

Tovább

Infiniti Q60S 3.0 AWD teszt – A kupé japánul I.

Kiváló technika és remek csomagolás, ez sportkupé készítés siker receptje. A ritkaságról a hazai autópiac német autó függősége gondoskodik.

Tovább

Hólánccal síelni... avagy hogyan helyezzük fel helyesen a hóláncot?

A síszezon derekán - a külföldi síterepeket célba véve - érdemes újra feleleveníteni a hólánc felhelyezésére, használatára vonatkozó ismereteinket.

Tovább

Jeep Wrangler – Megérkezett az utód!

Alumínium karosszéria elemek, új motorok, kiváló terepjárási tulajdonságok és dögös külső jellemzi az amerikai újdonságot.

Tovább
Suv

Mercedes G500 4×4² – A sárga irigység

Az egyik legjobb terepjárót, hogyan lehet még jobbá tenni? Hát azzal, hogy megemelik a szabad-magasságát. Erről szól a G500 4×4², amelyet megnézhet a bejegyzésben lévő videóban.

Tovább
Suv

Dakar rali – Motorosok küzdelme

A hosszútávú ralikon a legnehezebb dolguk a motorosoknak van, mert ők nem csak vezetnek, hanem navigálnak is, miközben a napi 100-600 kilométeres versenytávon szinte végig állnak a nyeregben...

Tovább

Mercedes G modell – Mi ez nagy felhajtás a kocka körül?

Elsőre nehezen érthető: van egy 38 évig gyártásban maradt autó, aminek a 300 ezredik példányát tavaly júliusban adták át. A számok alapján nem kellene ennyire ikonként tisztelni. Ennek ellenére tud valamit a G.

Tovább
Suv